Κυριακή, Νοεμβρίου 30, 2008

γιατι ειναι τεχνη?

"Υπάρχει χώρος στο ανόητο στομάχι σου
κι όσο σε παίρνουνε τα χρόνια συνηθίζεις
την κρύα σούπα που σερβίρουν οι μαλάκες σου
καταβροχθίζεις.

Ήρθες ανάποδα στον κόσμο μα το ξέχασες
κι όλο σε ξύνω με το νύχι να ξεφτίσεις
και περιμένω να με δείξεις με το δάχτυλο
και να με φτύσεις.

Μα εσύ ματώνεις μ' ένα ψέμα την αλήθεια μου
κι εγώ γυρεύω τη δική σου ν' ανασάνω
για να πηδήξω απ' της ψυχής σου το παράθυρο
και να πεθάνω.

Γιατί είναι τέχνη να πεθαίνεις για την πλάκα σου
γιατί είναι τέχνη ν' αγαπάς τον εαυτό σου
γιατί είναι τέχνη να πεθαίνεις για την πλάκα σου
γιατί είναι τέχνη ν' αγαπάς το θάνατό σου.

Στον μαύρο τοίχο που κυκλώνει την αγάπη μου
μ' ένα μαχαίρι τ' αρχικά σου χαρακώνεις
με σημαδεύεις στην καρδιά μ' ένα χαμόγελο
και με σκοτώνεις.

Όμως εγώ που σ' αγαπάω το πήρα απόφαση
τη λογική σου μια για πάντα θα ξεκάνω
για να ξαπλώσω στην αγάπη σου ανάσκελα
και να πεθάνω.

Γιατί είναι τέχνη να πεθαίνεις για την πλάκα σου
γιατί είναι τέχνη ν' αγαπάς τον εαυτό σου
γιατί είναι τέχνη να πεθαίνεις για την πλάκα σου
γιατί είναι τέχνη ν' αγαπάς το θάνατό σου.

Τι να σου κάνω, η αλήθεια είναι βρώμικη
θα σε λαδώσω για να ζήσω παραπάνω
να δω τη στάχτη μου να χάνεται στον άνεμο

Πέμπτη, Νοεμβρίου 27, 2008

οκ μια ειναι η ΟΜΑΔΑ!

ΘΡΥΛΑΡΑ ΜΟΥΟΥΟΥΟΥ
ΟΛΥΜΠΙΑΚΑΡΑ ΜΑΛΑΚΕΣ!
ΟΛΥΜΠΙΑΚΑΡΑ!

Σάββατο, Νοεμβρίου 22, 2008

ελα να δεις..

συζητηση με μια φιλη μου για εκεινη που μου αλλαξε τα μυαλια και με επηρεασε..

κακτος: re afth pws su fenete?
φιλη: poluuu wraia!
φιλη: den eine?
κακτος: thea
κακτος: pragmatika omws
makari an hmun ets..
φιλη: ki egw ree!
tin exw ws prwtupo pragmatika!
ton gianni ton exw prixei milamee ti thea pu einai ke na mun ki egw
tu xw spasei ta neura..
κακτος: ke gw sa protupo.. malakies:@
kapote to eixa paraxesei omws malaka
dax twra xesthka pragmatika
sga mn eime san afth.. palia omws hmun toso hlithia..
φιλι: den katalava...itheles na ths moiaseis?
κακτος: oxi akrivws
κακτος: apla marese to styl ths
κακτος: katalaves
κακτος: alla hmun xazh ke anwrimh
κακτος: :P
κακτος: esu?
φιλη: xmmm...peripu!
φιλη: tii?
κακτος: tha theles na ths moiaseis?
φιλη: poluuu....
κακτος: re pusth eine toso thea..
φιλη: alla merikes fores skeftome oti o xaraktiras eine pu metraei.....
φιλη: :/
κακτος: ne alla to spastiko eine
κακτος: oti exei poly wraio xarakthra..
κακτος: 3exwristo..
φιλη: den exw akusei ke ta kalutera re....oti exei styl eexei!
alla gia to xaraktira den 3erw...
κακτος: gia pes ligo.. ti styl exei?
κακτος: pws to vlepeis dld?
φιλη: ee...
φιλη: teleiws 3exwristoo...
φιλη: ke wraio ke prwtotupo.. ee....ke to kalo tis eine oti exei foveri autopepoithesi alliws
den tha tn vlepame toso wraia
siigura...
κακτος: ne odws..
κακτος: dhladh periegrapse ligo to styl ths..
φιλη: ti ennoeis?ruxa ke tetoia?
κακτος: axa!
κακτος: dld ta eixa melethsei kapote
:P alla na dw pws ta vlepun ke oi alloi..
φιλη: emm koita
φιλη: loipon
φιλη: prwton exei polu wraio swma
polu wraia xeilia
ke apo ruxa ke tetoia
κακτος: nee xeilares h putana:@
κακτος: *:@
φιλη: genika 3rs psilorixta kafe mple, tetoia , ee padelonia oke tklassiko to kafe sinexeia t foraei ee ta mallia ts i kotsos i kotsida xalari i misa misa
κακτος: ke fularia ke tetoia
φιλη: tetoia fasi..
κακτος: oxi toso...pio spania..
φιλη: krikus
κακτος: ne ke madilia 3erw gw ke tetoia
φιλη: wraia skularikia
κακτος: kala dn pame kala daaax..
κακτος: dn su fenete kapws ets kulturiara?
φιλη: ne to xei ki afto ligaki!
φιλη: re alitheia omws es tn 3rs proswpika?
κακτος: eixame psilognwristei perisu
ke mu eixe anoixtei polyy.. meta omws apo kapoia fash kapws me apefevge
opote ke gw xesthka ke metaniwsa ..
ke twra ela typiko geia! :P ke aan
φιλη: re mn metanoiwneis
φιλη: egw den 3erw...polu wraia alla mu fainetai oti to psiloekmetalleuetai.... :S
κακτος: oxi metaniwsa pu hthela na ginw san afth..
φιλη: vlakeia?
φικη: aaaa
κακτος: oxi exeis dikio ke safto!
κακτος: kala ke gw an hmun ets..:P
φιλη: giati metanoiwses esuu?
κακτος:giati dn leei an ginome kati pu dn eime..
κακτος: *na
κακτος: re ********* afta pu leme shmera pragmatika dn ta exw sizitisei me kanenan..
htan efesthito shmeio gia mena.. twra dn me niazei pia..apla as meinun metaxy mas..ok?
φιλη: ne....
φιλη: thes na su pw alth?
φιλη: *alitheia
κακτος: pes tn.. su pa ke gw
φιλη: ki egw...ke kathe fora pu paw na ta suzitisw me kapoion mu leei upervolees
ke tetoia ke nomiza oti imun upervoliki ke oti eime i moni 3r gw pu kathomai ke koiatzw merikes fores kati fotos st hi5 tis.... :/
φιλη: koitazw*
κακτος: kala ke gw sa malakas..
κακτος: tha exei dei stus profile visitors ths
...:P
φιλη: neeeeee
κακτος:ax re xazη xarhka pu vrhka kapoion na ta pw afta ke xalafrwsaa
dn eixa pu an ta pw..
κακτος: *na
φιλη: ki egw ree....su lew kaneis dn me akuge=/ ke drepomun ki egw...
κακτος: padws pada tha th thavmazw afth th kopea
κακτος: *kopela
κακτος: gia to styl ths ke tn diaforetikothta ths genika
φιλη: odws ne re... ta xeilia tis omws! eine fadastikaa
κακτος: pws ta katafernei mwre ke tus kanei olus na thelun na ginun san afth..?
φιλη: den eine oloii! mn nomizeis eine kai polloi pu den trelenodai.... :S treleoi eine
κακτος: exei apistefth muth..
φιλη: ahaa! nee xeseeeeee den borw allo
κακτος: ute gww re malakaa..
φιλη: tha paw na pw se kana plastiko kane me san ki aftiiii
κακτος:re ke gw afto akrivwwws..
κακτος: makari an hmun re pusth ets..
κακτος: eine toso omorfh..
φιλη: eine ke kwlofardi oligon...den exei spurakia ti na peis....aaaaax..... :(
κακτος: nee odws.. ke fovero swma ..
φιλη: koita den tin exw dei me magio...alla exei ola afta p prp na xei mia gunaika:P ki es episis!
κακτος: xixi
φιλη: mn leme blakeies..
κακτος: ne giati eise xeiroterh! dn exeis anagkh re ******** mu.. na gineis san kamia.. akoma ke gw sga twra pu tha katsw na stenoxorieme pu dn eime thea san afth.. borei na mn kanw tus allus na me zhlevun gia tn omorfia mu opws afth alla 3rw pws na kanw filus ke mazi na pername wraia ke na me vlepun pio omorfh apoti eime mono ke mono epidi mazi pername apistefta..
φιλη:ki exeis to kati 3exwristo ki esi!
κακτος: ne oloi to exume!:D
κακτος: dn boreis na fadasteis poso teleia niwthw pu milame gia afto to thema.. pragmatika omws..
φιλη: hehee.. ki egw ree mareseiii niwthw wraiaa kai 3alafrwmenaa
κακτος: pu dn eime h monh! :P
κακτος: na su pw ki alla twra gia na mu figun apo mesa mu? alla tha mu peis ke esu!
==D
φιλη: ahaa... na su pw ki egw metaa;P
κακτος: pu les me ephrease h ******..
φιλη: pes pes
κακτος: ke sto styl exwterika alla eine ke wrimi ets(h thelei na deixnei..)
ke dn 3erw.. ephreasthka kapws arxisa na akuw entexna pu dax pada maresan alla apo tote pio poli..giafto ke twra niwthw kapws avola.. dn 3erw an katalavineis..
κακτος: *katalavaineis
φιλη: katalavainw 3ereis gt?
φιλη: gt to patha ki egw...:$ dustixws...
κακτος: eimaste poli xazeees!:P
φιλη: 3rs ti! stin poreia lew...oooxi den thelw na ts moiasw thelw na ftiaxw kati diko muu ke siga siga akoma ke twra prospathw na ftiaxw to diko mu styl ooso borw gt drepome
κακτος: me re gamwto ke egw afto elega.. ke me vohthise..
φιλη: as pume maresei na foraw merikes fores kamia fusta alla drepome
κακτος: egw dn exw wraia podia gia na valw.. alla esena tha su paei terma!
φιλη: i malakia 3rs poia eine!
κακτος: poia??
φιλη: ee to kalokairi foragaa...
φιλη: oti as pume( lugo akuro) briskw kati pu maresei ke lew th rthw na t parw ke telika den pigainw.. drepome tis files mu ligo katalavaineis... :$
κακτος:nee katalavainw! ke gw tis drepome.. axuu ti wraia pu ta leme! :D
φιλη: :D


.....


κακτος: re eime e3arthmenh.. an ke paw kalutera apo palia..
re palia egrafe tus stixus enos tragudiou amesws to katevaza
dn phgena kala su lew..
φιλη: xaxaxax
κακτος: tha mu peis ke su omws twra gia n aniwsw kalutera..?:D
kati pu na exei sxesh me afto..
φιλη: ti ennoeis?:/
(eime ke lg xazula) :P
κακτος: na opws su eipa egw prin gia ta tragudia..
esu pws akrivws htheles na gineis san aftn..?
h san opoiadipote oxi sigekrimena..
φιλη: mmm mn koroidepseis.... pleaaaaaaaase... uposxesu too
κακτος: oxi re.. pas kala? pezei an to exw kanei ke egw..
κακτος: *na :P
φιλη: loipon.... fwtografies.. :$ aaaaxx aisthanome ilithiaaaaaaaaa.....
kai drepomee.... :$
κακτος: ti akrivws photografiees? gt ke egw exw ephreastei ekei:P
φιλη: re paidi mu 3rs ta mallia mu ee..
κακτος: me tn kotso ee?
φιλη: genika to stulaki..
κακτος: padws 3ereis ti? afto to koritsi mas exei alla3ei kapws..
alla apo tote arxisa an diavazw poihsh, 3ereis stn arxh poso pseftiko htan! alla sga sga arxise na maresei.. eidika 1-2 poihtes dn tus diavazw gia ta matia tu kosmu.. alla giati pragmatika to vriskw endiaferon.. ara ginomaste isws ke kaluteres.. ets dn eine?
φιλη: nee... vevaia den iksera as pume pote ti diavazei klp klp mono kana 2 tainies .. vska 3rs sti logotexnia thewrw oti den prp na alla3w exw t sugkekrimeno ke maresei!
κακτος: mpravo su padws!:D
κακος: ke oi paradosiakoi xoroi pu kanw apo ta 6 mu.. nee ta palia!
φιλη: tis palies epituxies .. teeleiaa 3rs 3rw ke maresun pli apo tus goneis mu kai tus theius mu akugan apo paliaaaaaa ke akuga ke gww
κακτος: ne ke mena apo tn baba mu!:P
κακτος: pu les
borume nna eimaste 3exwristes xwris na exume kamia gia protipo!
φιλη: nee...odws...
κακτος: theatro maresei na pezw.. pragmatika eine apistefto re! dn 3erw mu vgenei toso wraia!
φιλη: kala re ki egww...maresei paara poli!
κακτος: me ekfrazei apolita ki as akugenet pseftiko! borw oti niwthw na to vgalw se ena rolo..aaax.. ti teleia..


....



κακτος:edw htan prin ginei ets kulture ke ke ke ke
φιλη: (fotografia ennow)
κακτος: 1h gimnasiou htan psilopswnara..
φιλη: nee... ti thumame akoma ke fiogkakia eixe reee
κακτος: meta pws alla3e re..?
φιλη: ee..apla eftiaxe t malli..t paratise dn t kane fratza ke siga siga..
φιλη: ki etsi egina opws eimesiga siga.. alla tote dn asxolumun mazi tis..
moni m alla3a.. (ke xairomai)
κακτος: den se ephreaze e?egw eixa megalh malkinsi perisu.. pww dn eixa mialo na skeftw na parw mia apofash les ke oti ke an kanei afth htan swsto..
φιλη:oxi poli...fetos ke ligo persu
φιλη: alla oxi paara poli.. plusi egkefalu.. :S
κακτος: edelwws.. 3ers ti omws? maresei to styl ths ke otan vlepw kati pu maresei to dokimazw na dw an mu paei ke an niwthw aneta ke oxi epidi eine sigkekrimena afth
ets dn eine? gia na ginume kaluteroi eine oi alloi na niwthoumw oso klytera ginete:D
φιλη: re odws! etsi einee nee ke na xume autopepoithesi
κακτος: akrivws!
φιλη:(kt p dn exw ute st elaxistooo;P)
κακτος: (kala eeegw na deis!;P)
κακτος: edwmetaksi eimaste mia xara koritsia ke kanume sa vlammenes!:P

Παρασκευή, Νοεμβρίου 21, 2008

θαλασσα..


ποσο ξεχωριστη απο οτιδηποτε..
καθε σαββατοκυριακο εχω ιστιοπλοια, και περναω εκει 12 ωρες τη βδομαδα..
στη θαλασσα νιωθεις τοσο υπεροχα.. σα ναμη σε νιαζει τιποτα
να εισαι μονος σου στο κοσμο και μοναδικο σου ενδιαφερον
ειναι να βρεις τον αερα και να νιωσεις πως δεν παει αλλο..

νωθεις φοβο να σε κυριευει.. ξερεις πως ανα πασα στιγμη
μπορει να βρεθεις υποβριχιως..
αλλα αυτη ειναι και η μαγια!
στη θαλασσα δεν υπαρχει λογος να φοβασαι.
δε κινδυνευεις, δεν ρισκαρεις δεν εχεις να χασεις τιποτα.

αν μου ελεγαν να κανω κατι την οποιαδηπωτε στιγμη
μπορει και να διαλεγα να παρω το σκαφος μου(laserακι!)
και να χαθω στα πελαγα..
επειδη ομως εχω και φοβο(τον οποιο θα ξεπερααασω που θα μου παει!)
εχω βρει κι αλλους τροπους να περναω ομορφα!

αχ θαλασσα μου σκοτεινη.. θαλασσα αγριεμμενη:)

Τετάρτη, Νοεμβρίου 19, 2008

κουλτουρα

κοιτα να δεις πως εχει το πραμα..
επηρεαστηκα αγρια σε αυτο το θεματακι.. απο μια κοπελα
την οποια γουσταρε αυτος που μου αρεσε καποτε..
αυτη ηταν τοσο ξεχωριστη.. τοσο ομορφη.. τοσο λαμπερη..
και σιγα σιγα θελησα να την αντιγραψω.. ποοοσο μετανιωσα
γιαυτο που εκανα..
κι ομως μετα απο τοσο καιρο, νιωθω πως εχω μαθει απαυτη τη κοπελα..
μαρεσει και μενα η ποιηση, το θεατρο, η λογοτεχνια..
τι ειναι κουλτουρα ομως..? ας μπορουσε καποιος να μου δωσει αυτη την απαντηση
πραγματικα θα με βοηθουσε..

οτι δεν χανεις υπαρχει για παντα. οτι υπαρχει για παντα ειναι χαμενο..

Τρίτη, Νοεμβρίου 18, 2008

διαβασμαααα

εχω διαβασμα..
εχω ακομα
>ιστορια(5 σελιδες)
>αρχαια(3 ασκησεις!)
>ιλιαδα(2 ασκησεις)
>μαθηματικα(τα κερατα μου)
>αγγλικα(εκθεση και 2 σελιδες ασκησεις)

ποσο αλλο να αντεξω?

Δευτέρα, Νοεμβρίου 17, 2008

ειναι τοσο δυσκολο..

οταν μαθαινεις οτι καποιος φιλος σου εχει κατι..
κατι με την υγεια του δηλαδη..
προσπαθω να τν στηριξω οσο μπορω..
αλλα με πιανουν τα κλαματα και μενα ρε γαμωτο..
δεν μπορω να το συνειδητοποιησω ακομα ρε συ..
τι να κανω?
τι να κανω?
τι να κανω?
τι να κανω?
βοηθηστε με..

σημερα τελεια μερα!

περασα πραγματικα φοβερα!
ημουν χορωδια και λεγαμε πολυ ωραια τραγουδια!
τραγουδισανε σολο το "μην μου μλας" με 2 φωνες
και πραγματικα ανατριχιασα.. το ειπαν υπεροχα!
και ενα αγορακι της 1ης τραγουδησε το "ητανε νεοι
ηταν παιδια" και η χορωδια το ρεφρεν και ηταν απιστευτο..!

η παρασταση τελειωσε 9 και εμεις μπορουσαμε να φυγουμε
στις 10:30 οπωτε καθησαμε και τα ειπαμεε!
ηταν τεελεια γιατι μπορεσα και μιλησα με καποιους φιλους μου
και φιλες μου, γιατι δν ειχαμε ποτε αλλωτε την ευκαρια..
εμαθα πραγματα που πραγματικα με σοκαραν.. με πληγωσαν..
αλλα ξερω πως να στηριζω τους φιλους μου.. και να ειμαι παντα διπλα τους..
καλυτερα να μην πω περετερω(το σκοτωσα:ρ).

αψογοτατη η σημερινη η μερα
καθε μερα και πιο ομορφα!
λιγο ψηλοτερα λιγο ψηλοτερα λιγο ψηλοτερα..:)


καλη σας μερα φιλτατοι!

Κυριακή, Νοεμβρίου 16, 2008

φιλια.

μου ρχετε να βαλω τα κλαμματα. οχι επειδη εχω γνωρισει την αληθινοτερη φιλια στον κοσμο(αυτο κανεις δεν μπορει αν το ξερει..;), ουτε ομως επειδη ειμαι μονη μου χωρις φιλους και ανθρωπους που με αγαπανε.. απο μικρη ηθελα μια σιγουρια. οτι αν καποτε χρειαστω καποιον θα ειναι εκει. η αληθεια ειναι(και μεταξυ μας τωρα) πως ακομα και σημερα μετα απο τοοοσα χρονια φιλιας και εμπιστοσυνης ζητημα ειναι να εχω γνωρισει 2 ανθρωπους στους οποιους μπορω να πω τα παντα. αυτοι οι ανθρωποι ειναι σαν εμενα. τοσο ιδιοι και τοσο διαφορετικοι..
παντα ηθελα να ειμαι στο επικεντρο της προσοχης! ειχα τον τροπο μου με τους ανθρωπους να τους κανω να τρεχουν απο πισω μου.. αλλα τλικα δν μου εβγαινα παντα σε καλο.. πριν κανα 5-6 μηνες κατι με επιασε και θελησα να γινω σαν μια αλλη. στο στυλ στην κουλτουρα στην προσωπικοτητα. για αυτο δεν θα πω παραπανω γιατι και μονο που τα σκεφτομαι πληγωνομαι. αλλα οι φιλοι μου με στηριξαν, και με αποδεχτηκαν, δεν με ξεχασαν παρολο που εγω το επιδιωξα..:)
στους φιλους προσφερω οσα ηθελα παντα να παρω και δεν τα εβρισκα ποτε. πιστευα παντα οτι αν φερομουν καλα θα μου φεροντουσαν και εκεινοι, οποτε επιανα τον εαυτο μου να το κανει μονο και μονο για να μου φερονται ολοι οπως θελω.
οι φιλοι μου μπορουν να μου πουν πολλα και θελω να ειναι σιγουρη πως θα ειμαι για παντα εκει να τους πω το σωστο-αυτο που εγω θα εκανα αν ημουν στη θεση τους..
δεν γουσταρω να λεω ψεματα, λεω παντα αυτο που θελω να πω κι ας μην το περιμενει ο αλλος. αλλωστε αυτοι που με ξερουνε το καταλαβαινουνε πριν καλα καλα ανοιξω το στομα μου..

και κατι τελευταιο γιατι βαρεθηκατε..
ειναι κατι που με απασχολει τοσο πολυ..
ακουστε τι εγινε!μπαινει ενας καθηγητης μεσα και τον βλεπουμε εγω και η κολλητη μου που χαμογελαει κλπ σε ενα παιδακι, νταξει φυσιολογικα πραγματα.. αλλα επειδη εκεινη τη στιγμη ειμασταν σε φαση χαρας της κανω "δες πως κοιταζει τον ..γιωργο(παραδειγμα δν λεω ονοματα:ρ)!" "ωχ ναι!" μου κανει και γελαγαμε.. σιγα σιγα το ειπαμε σε αλλους και μετα απο λιγο ολοι το λεγανε και γελαγανε..
υστερα απο σκεψη καταλαβα τι λαθαρα ειχαμε κανει:S ετσι και ακουγοταν τιποτα σε κανα καθηγητη θα καλουσαν γονεις κλπ και πεφτουν αποβολες και τετοια.. και επειδη με το σχολειο εχω μια πολυ σχεση μπορω να πω-καλη μαθητρια, ολοι οι καθηγητες μου εχουν εμπιστοσυνη-αγχωθηκα παρα πολυ..
και απο τοτε -ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΘΕΛΩ ΡΕ ΓΑΜΩΤΟ..- προωθουσα το οτι της κολλητης μου ηταν η ιδεα.. ετσι για να αποτιπωθει αυτο στο μιαλο ολων..
ξερω ποσο απαισια φερθηκα και πραγματικα δεν το ηθελα.. την αγαπαω και δεν θελω το κακο της.. απογοητευσα τον εαυτο μου ρε γαμωτο.. αλλα ακομα και τωρα δεν ειμαι σιγουρη αν δεν θα το εκανα.. τι να ναι αυτο..?

ευχαριστω οσους ειχατε το θαρρος να το διαβασετε μεχρι το τελος.. και ας κλεισω με ενα τραγουδι για την περισταση..:) ευχομαι ολοι να βρουμε την αληθεια φιλια. να φτασουμε εκει που δεν παει αλλο..!

Τ' αστέρια που μετρήσαμε νπέφτουνε στη γη
Είναι οι μύθοι που είδαμε να σβήνουν στο σκοτάδι
Χρόνια πορείες παράλληλες που ζήσαμε μαζί
Σαν στρατιωτάκια τα 'στησε η νύχτα στο σημάδι

Όλα αλλιώς περπάτησαν, ποιος να το φανταστεί;
Δίχως σενάριο τελικά το έργο αυτού του κόσμου
Κι όσοι σκηνοθετήσαμε μιαν άλλη του εκδοχή
Ο χρόνος μας παράτησε στα απόμερα του δρόμου

Σ' ένα ταξίδι αδιάκοπο ο κόσμος προχωρά
Σαν καραβάνια τα όνειρα την έρημο διασχίζουν
Αδύναμα κι ευάλωτα στου χρόνου τη φθορά
Μόνο τα αισθήματα μπορούν βυθούς να καθρεπτίζουν.

Η μόνη αλήθεια που ένοιωσα ν' αντέχει στη βροχή
Αυτή η φιλία, που άπλωσε και γέμισε τα χρόνια
Αυτός ο μύθος που έντυσε των δύο μας την ζωή
Σαν άνοιξη που σώσαμε στον πιο βαρύ χειμώνα

17 νοεμβρη..

ας ξεκινησω με κατι επικαιρο..

Οι δρόμοι ήταν σκοτεινοί και λασπωμένοι
το πιάτο στο τραπέζι λιγοστό,
το φιλί στο κατώφλι ήταν κλεφτό
και έρωτες μέσα στις καρδούλες κλειδωμένοι

Ήτανε νέοι ήτανε νέοι
ήταν παιδιά και έτυχε
να 'ναι και καλή σοδειά

Τα βράδια ξενυχτούσαν στα υπόγεια,
και σβάρνα ολημερίς στις γειτονιές
αχ! τα σοκάκια εκείνα κι οι γωνιές
σφιχτά που φυλάξαν τα τίμια λόγια

Ήτανε νέοι ήτανε νέοι
ήταν παιδιά και έτυχε
να 'ναι και καλή σοδειά

Δεν ξέρανε πατέρα, μάνα σπίτι, μάνα σπίτι
έναν δεν δίναν για το σήμερα παρά
δε ρίχνανε δραχμές στον κουμπαρά
δεν κράταγαν μεζούρα και διαβήτη

Ήτανε νέοι ήτανε νέοι
ήταν παιδιά και έτυχε
να 'ναι και καλή σοδειά


υπεροχοι στιχοι απο τον εξαιρετικο Αναγνωστακη..
παρακαλω αν εχει καποιος αυτο το τραγουδι ας μου δωσε το msn του να γινει κατι..:)

τελικος σχολιασμος κακτου: κι ας χυθηκε αιμα, κι ας εκλαψαν πολλοι, κι ας πεθαναν νεα παιδια για να βρουν το δικιο τους, κι ας γιορταζουμε καθε χρονο κατι που προκαλεσε δακρυα και υστεριες.. οσο περναει ο καιρος ολο και απομακρυνομαστε απο το σωστο. Οι προσπαθειες για μια καλυτερη παιδεια και κοινωνια μια μια αχρηστευονται..