εχω διαβασμα..
εχω ακομα
>ιστορια(5 σελιδες)
>αρχαια(3 ασκησεις!)
>ιλιαδα(2 ασκησεις)
>μαθηματικα(τα κερατα μου)
>αγγλικα(εκθεση και 2 σελιδες ασκησεις)
ποσο αλλο να αντεξω?
Τρίτη, Νοεμβρίου 18, 2008
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
(ολοι κρυβουμε ενα τετοιο μεσα μας;D)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου