Τρίτη, Νοεμβρίου 18, 2008

διαβασμαααα

εχω διαβασμα..
εχω ακομα
>ιστορια(5 σελιδες)
>αρχαια(3 ασκησεις!)
>ιλιαδα(2 ασκησεις)
>μαθηματικα(τα κερατα μου)
>αγγλικα(εκθεση και 2 σελιδες ασκησεις)

ποσο αλλο να αντεξω?

Δεν υπάρχουν σχόλια: