κοιτα να δεις πως εχει το πραμα..
επηρεαστηκα αγρια σε αυτο το θεματακι.. απο μια κοπελα
την οποια γουσταρε αυτος που μου αρεσε καποτε..
αυτη ηταν τοσο ξεχωριστη.. τοσο ομορφη.. τοσο λαμπερη..
και σιγα σιγα θελησα να την αντιγραψω.. ποοοσο μετανιωσα
γιαυτο που εκανα..
κι ομως μετα απο τοσο καιρο, νιωθω πως εχω μαθει απαυτη τη κοπελα..
μαρεσει και μενα η ποιηση, το θεατρο, η λογοτεχνια..
τι ειναι κουλτουρα ομως..? ας μπορουσε καποιος να μου δωσει αυτη την απαντηση
πραγματικα θα με βοηθουσε..
οτι δεν χανεις υπαρχει για παντα. οτι υπαρχει για παντα ειναι χαμενο..
Τετάρτη, Νοεμβρίου 19, 2008
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου