
ποσο ξεχωριστη απο οτιδηποτε..
καθε σαββατοκυριακο εχω ιστιοπλοια, και περναω εκει 12 ωρες τη βδομαδα..
στη θαλασσα νιωθεις τοσο υπεροχα.. σα ναμη σε νιαζει τιποτα
να εισαι μονος σου στο κοσμο και μοναδικο σου ενδιαφερον
ειναι να βρεις τον αερα και να νιωσεις πως δεν παει αλλο..
νωθεις φοβο να σε κυριευει.. ξερεις πως ανα πασα στιγμη
μπορει να βρεθεις υποβριχιως..
αλλα αυτη ειναι και η μαγια!
στη θαλασσα δεν υπαρχει λογος να φοβασαι.
δε κινδυνευεις, δεν ρισκαρεις δεν εχεις να χασεις τιποτα.
αν μου ελεγαν να κανω κατι την οποιαδηπωτε στιγμη
μπορει και να διαλεγα να παρω το σκαφος μου(laserακι!)
και να χαθω στα πελαγα..
επειδη ομως εχω και φοβο(τον οποιο θα ξεπερααασω που θα μου παει!)
εχω βρει κι αλλους τροπους να περναω ομορφα!
αχ θαλασσα μου σκοτεινη.. θαλασσα αγριεμμενη:)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου