Δευτέρα, Νοεμβρίου 17, 2008

ειναι τοσο δυσκολο..

οταν μαθαινεις οτι καποιος φιλος σου εχει κατι..
κατι με την υγεια του δηλαδη..
προσπαθω να τν στηριξω οσο μπορω..
αλλα με πιανουν τα κλαματα και μενα ρε γαμωτο..
δεν μπορω να το συνειδητοποιησω ακομα ρε συ..
τι να κανω?
τι να κανω?
τι να κανω?
τι να κανω?
βοηθηστε με..

Δεν υπάρχουν σχόλια: