περασα πραγματικα φοβερα!
ημουν χορωδια και λεγαμε πολυ ωραια τραγουδια!
τραγουδισανε σολο το "μην μου μλας" με 2 φωνες
και πραγματικα ανατριχιασα.. το ειπαν υπεροχα!
και ενα αγορακι της 1ης τραγουδησε το "ητανε νεοι
ηταν παιδια" και η χορωδια το ρεφρεν και ηταν απιστευτο..!
η παρασταση τελειωσε 9 και εμεις μπορουσαμε να φυγουμε
στις 10:30 οπωτε καθησαμε και τα ειπαμεε!
ηταν τεελεια γιατι μπορεσα και μιλησα με καποιους φιλους μου
και φιλες μου, γιατι δν ειχαμε ποτε αλλωτε την ευκαρια..
εμαθα πραγματα που πραγματικα με σοκαραν.. με πληγωσαν..
αλλα ξερω πως να στηριζω τους φιλους μου.. και να ειμαι παντα διπλα τους..
καλυτερα να μην πω περετερω(το σκοτωσα:ρ).
αψογοτατη η σημερινη η μερα
καθε μερα και πιο ομορφα!
λιγο ψηλοτερα λιγο ψηλοτερα λιγο ψηλοτερα..:)
καλη σας μερα φιλτατοι!
Δευτέρα, Νοεμβρίου 17, 2008
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου