ας ξεκινησω με κατι επικαιρο..
Οι δρόμοι ήταν σκοτεινοί και λασπωμένοι
το πιάτο στο τραπέζι λιγοστό,
το φιλί στο κατώφλι ήταν κλεφτό
και έρωτες μέσα στις καρδούλες κλειδωμένοι
Ήτανε νέοι ήτανε νέοι
ήταν παιδιά και έτυχε
να 'ναι και καλή σοδειά
Τα βράδια ξενυχτούσαν στα υπόγεια,
και σβάρνα ολημερίς στις γειτονιές
αχ! τα σοκάκια εκείνα κι οι γωνιές
σφιχτά που φυλάξαν τα τίμια λόγια
Ήτανε νέοι ήτανε νέοι
ήταν παιδιά και έτυχε
να 'ναι και καλή σοδειά
Δεν ξέρανε πατέρα, μάνα σπίτι, μάνα σπίτι
έναν δεν δίναν για το σήμερα παρά
δε ρίχνανε δραχμές στον κουμπαρά
δεν κράταγαν μεζούρα και διαβήτη
Ήτανε νέοι ήτανε νέοι
ήταν παιδιά και έτυχε
να 'ναι και καλή σοδειά
υπεροχοι στιχοι απο τον εξαιρετικο Αναγνωστακη..
παρακαλω αν εχει καποιος αυτο το τραγουδι ας μου δωσε το msn του να γινει κατι..:)
τελικος σχολιασμος κακτου: κι ας χυθηκε αιμα, κι ας εκλαψαν πολλοι, κι ας πεθαναν νεα παιδια για να βρουν το δικιο τους, κι ας γιορταζουμε καθε χρονο κατι που προκαλεσε δακρυα και υστεριες.. οσο περναει ο καιρος ολο και απομακρυνομαστε απο το σωστο. Οι προσπαθειες για μια καλυτερη παιδεια και κοινωνια μια μια αχρηστευονται..
Οι δρόμοι ήταν σκοτεινοί και λασπωμένοι
το πιάτο στο τραπέζι λιγοστό,
το φιλί στο κατώφλι ήταν κλεφτό
και έρωτες μέσα στις καρδούλες κλειδωμένοι
Ήτανε νέοι ήτανε νέοι
ήταν παιδιά και έτυχε
να 'ναι και καλή σοδειά
Τα βράδια ξενυχτούσαν στα υπόγεια,
και σβάρνα ολημερίς στις γειτονιές
αχ! τα σοκάκια εκείνα κι οι γωνιές
σφιχτά που φυλάξαν τα τίμια λόγια
Ήτανε νέοι ήτανε νέοι
ήταν παιδιά και έτυχε
να 'ναι και καλή σοδειά
Δεν ξέρανε πατέρα, μάνα σπίτι, μάνα σπίτι
έναν δεν δίναν για το σήμερα παρά
δε ρίχνανε δραχμές στον κουμπαρά
δεν κράταγαν μεζούρα και διαβήτη
Ήτανε νέοι ήτανε νέοι
ήταν παιδιά και έτυχε
να 'ναι και καλή σοδειά
υπεροχοι στιχοι απο τον εξαιρετικο Αναγνωστακη..
παρακαλω αν εχει καποιος αυτο το τραγουδι ας μου δωσε το msn του να γινει κατι..:)
τελικος σχολιασμος κακτου: κι ας χυθηκε αιμα, κι ας εκλαψαν πολλοι, κι ας πεθαναν νεα παιδια για να βρουν το δικιο τους, κι ας γιορταζουμε καθε χρονο κατι που προκαλεσε δακρυα και υστεριες.. οσο περναει ο καιρος ολο και απομακρυνομαστε απο το σωστο. Οι προσπαθειες για μια καλυτερη παιδεια και κοινωνια μια μια αχρηστευονται..
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου