λοιπον. δεν θα πω πολλαα για μενα.. λιγα και καλα! πριν κανα 4αμηνο εκανα ενα blog για το οποιο ειμαι περηφανη:) με βοηθησε πραγματικα αλλα μου θυμιζε καποια πραγματα που ηθελα να ξεχασω.. ετσι αποφασισα να φτιαξω καινουργιο! μαζι με τις νεες ιδεες και αποψεις που μου δημιουργηθηκαν σε αυτο το διαστημα..! τωρα.. ειμαι η κ..ακτος ερημου(μιας και διψαω για πολλα κι ας οι αλλοι νομιζουν οτι τα εχω ολα) 13 χρονων και παω 2ρα γυμνασιου.. αυτα και πολλα ειπα, τα αλλα μεσα απο τις καταχωρησεις μου:D
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου